fjortondespetember -

idag var det ännu en såndär tråkig skoldag, svarade på en enkät på samhälls. helt tråkig men man slapp lite samhälls ialf. studiehandledning tkr jag är lite kul, ibland ialf. vet ännu inte vad jag ska göra efter nian, men på prao fundera jag ialf att åka till nån fotograf om jag hittar någon bra :) får se. det gäller att va snabb och hinna före alla andra. matte gick för första gången bra i år, fick faktiskt hela tre uppgifter gjorda och fick fullpott i förhöret. inte för att skryta, men lite stolt är jag nog. de är roligare på timmarna om man fattar något. idag fick vi nya läseordningen för period två, engelska och geografi nu. och gymnastik på fredagar, härligt ! not. ska väl inte snacka mkt mer nu, nu i helgen nåste jag faktiskt försöka plugga lite. annars inget, gonatt

wish i was your someone ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0