niondeseptember -

denna helg har egentligen varit rätt tråkig, har knappt ens kollat läxorna . men det skiter jag i nu, för helger är till för att ta det lugt efter en vecka skola. idag har jag hållt på med bloggens design, blev nog inte så speciell. fast nöjd det är jag nog :) borde gå i säng snart. får se hur ännu en skolvecka går, imon har vi ialf löptest i gympa. förra året losa jag total, klara inte skiten och gick heller inte på 'omtagning'. fast på våren är man alltid slö, eller ? känner mig mer laddad nu, men är nervös för att det ska gå åt skogen igen. lycka till. på tisadag har vi ännu ett förhör. jag tkr skolan i år är jobbig ända från början. eller så är det jag som blev för avslappnad under sommarn. lite rädd för framtiden är jag, har ingen aning om vad jag vill göra efter högstadiet. börjar bli ont om tid nu.

have a good life ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0