tjugoförstaseptember -

jag har nu på sistone varit så skoltrött så det inte alls gått att plugga. så nu har jag totalt struntat i läxläsning så det bara gått dåligt. jag har en stark känsla av att jag får dåligt på betyget efter första perioden. vi hade förhör idag, ett som jag inte alls läst till, och det gick åt skogen. faktsikt. men hela världen är det ändå inte. och på studiehandledning började vi med våran praoplats-presentation. var lite svårt när man inte ens vet vart man ska på prao, men funderar på att ringa Foto Airaksinen på måndag. efter skolan hämta jag mina linser och sen prata jag med lite bekanta på msn bara. har varit rätt nedstämd och sur hela dagen, vet inte varför. kanske bara är är stressad. börja kolla på film men somna typ direkt så nu sitter jag här för att inte sova och missa en hel fredagskväll. väntar på att idol ska börja, om ca en halv timme. hoppas det kommer något annat bra på tv ikväll också. så trist annars.

heartbreaker ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0