tjugosjätteseptember -

geografi: vi fortsatte öva på kartor, längdgrader och breddgrader
geografi: gick igenom övningar och bestämde förhörsdag
textilslöjd: satt mest och pratade och jävlades med girls
textilslöjd: fortsatte snacket, kom inte långt på mitt arbete
studiehandledning: skrev och prata lite om fortsatta studier efter grundskolan
matematik: började med skala
engelska: ordförhör ( gick bra ! ) och fyllde i massa papper

idag är jag nog lite stolt, hann med allt jag planerat efter skolan. kom hem och satte mig genast ner här för att snygga till bloggen eftersom den var så trist. mellan allt fixande cykla jag till butiken och hjälpte mamma med matinköp. sen fixade jag klart bloggen, skrev läxor och en varm dusch. resten av kvällen har jag väl städat och dammsugat. och tänker sitta här en stund till nog, ialf tills idol börjar. måste kolla på det. nu har jag också hittat min outfit tills imon och jag kom faktiskt på att jag måste fixa mina trista naglar nu, och uppdatera mp3:n :) det var väl min dag, rätt bra. inga humörsvängningar den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0