Allt & lite till

Det var så lite att plugga till tyskaprovet så jag har knappt läst på det ens. Jag vet att det kommer gå bra, tyska är min grej liksom. Eller jag kan så mycket sen jag var liten, kollade bara på tysk tv och sånt då. Det förklarar varifrån jag fått kunskapen. Nu tänkte jag bara lägga mig ner lite på soffan och kolla tv en stund och sen sova antagligen.

Har gjort en bild i photoshop idag på Jenny, visar den kanske åt er sen. Jag vet faktiskt inte om jag är så nöjd med den, såg lite falsk ut på något vis. Hade rätt mycket kontrast i den. Kan ju alltid göra något nytt av den. Är grymt kul att ta en trist och färglös bild och göra den mer levande.

Imorgon blir det tyskaprov & kentpresentation sen tänkte jag springa in på biblioteket på sista rasten och kolla om jag hittar något intressant. Efter skolan måste jag posta urvalsblanketten och sen blir det antagligen bara en helt lugn dag. Nu ska jag verkligen sticka, godnatt på er söta ! :)



-
Om ni har någon bild på er själv eller något ni bara vill få fixat så ställer jag gärna upp. Tänk aldrig på om själva bilden är fin eller ful just då, man kan alltid göra något extremt fint av den, bara man vill ! :) som ni kanske vet så gillar jag att leka med bilder. Bara ifall ni vill menar jag.


ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0