Fotorunda

image141image140

( före & efter )


Här är bilden jag pratade om i måndags eller när det va (: Som ni kanske märker blev den väldigt suddig när jag förminskade den, men om ni vill se tydligare så kan man ju alltid klicka på den ! Jag vet ju inte om jag är nöjd med den, blev mycket kontrast och konstgjord effekt i den, fast utan allt det skulle den blivit rätt livlös. Men det var ju bara ett litet experiment, precis som alla andra bilder jag har.

Nu är jag mätt och belåten efter lite tacopaj och choklad. Nyss hade jag en pytteliten tanke av att ta med mig kameran och gå ut. Åka någonstans eller bara sådär. Men vart försvann solen egentligen ? I bussen hem höll man på att stekas så varmt som det var, men nu. It's gone, helt enkelt. Jag får nöja mig med den lilla gnutta sol som skiner väl, för det ska väl inte få förstöra en god dag för mig.

Jag har bestämt mig för att plugga lite matte varje kväll ända fram tills provet. Jag är väldigt nära att bli underkänd på betyget också. Om det blir underkänt på provet kommer det bli samma på betyget. Och jag har ingen lust alls att komma til skolan igen på sommaren för att tenta. Nu sticker jag innan det blir surt väder igen ! & jag mår jävligt bra idag, hoppas ni också gör det ! : )


-
EDIT 17:14
omg, det är över 30 grader ute ! var bara ut för att kolla hur varmt det var och se där, kan ju nästan dra fram sommarkläderna nu ! :) whie, ska nog ta ut en filt att sätta mig på och ligga i solen och läsa eller nåt sånt ! härligt.


ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0