Fredag

idag när jag vaknade var jag så himla trött efter att ha pluggat i massor igår kväll, så jag orkade inte alls bry mig om hur jag såg ut. min uppsats blev helt okej, förhöret gick bra och skolan var väl som den var sen. kände mig lite stolt när jag klarade flera uppgifter på matten idag :)

jag har lovat min bror att han ska få låna mitt rum ikväll. hans tjej kommer väl hit , tänkte kolla film men han har ingen dvd. gör väl honom en björntjänst. så det blir nog att jag åker på filmkväll , vi ska ha hälsokväll. Äta massa grönsaker och sånt, godare än chips ialf :>  funderar på om jag ska ta cykeln eller om pappa kör mig. känns så himla härligt att cykla nu när våren äntligen kommit. men i alla fall så kommer den här helgen bli rätt bra, känner det på mig. ha en bra dag !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0