Fredag

Hann ju inte skriva av mig igår kväll, men det är inte så mycket att berätta heller. Satt vid datorn och färgade sandras hår. Hon var nöjd och jag var lite stolt, hehu. (tror jag) Var rätt skoj dag i skolan, på biologin kollade vi våra blodgrupper och hemoglobinet. Min blodgrupp var B åtminstone, var rätt ovanlig blodgrupp i vår klass. Sen på gymnastiken var det löptest, var rätt nöjd fastän jag fick sämre än förra året. Fick väl runt 7,40 minuter och en åtta i betyg. Helt okej :>

Ikväll blir det väl att åka till jenny, pappa jobbar sent så jag skulle varit tvungen att cykla. Men sist jag cyklat dit var jag slut hela kvällen så enda lösningen var ju att inte alls åka .. tills jag kom på att jag kan hoppa på med någon som tar vespan. Min är ju fortfarande kaputt. Nu ska jag väl bara kolla om jag ska byta kläder, packa väskan och  åka. Kommer antagligen sitta här halva natten när jag kommer hem, det hör till mina normala fredagar.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0