Fredagkväll

min kväll var väldigt kul, men kort. vi satt mest och åt och spelade när & fjärran. synd att man var så kass på det, eller svårt spel ju. sen kollade vi på talang och tjejernas konfirmation, nittioåtta procent av kvällen gick åt att skratta.

nu vet jag verkligen inte vad jag vill göra, absolut inte sova. om det varit en helt vanlig fredag så hade jag antagligen suttit och kollat något film som går på tvn. men det är ingen vanlig fredag, för jag har ingen tv :< antagligen kommer jag aldrig sluta klaga, det hör nog till. antingen sätter jag på någon film nu eller så börjar jag fixa bloggen. men allra först ska jag gräva fram en filt och pyjamas

ilava


Kommentarer
Postat av: stinker

Hur blev håret då? Fick du till nån metallicfärg ;)

2008-04-06 @ 00:04:38
URL: http://stinker.blogg.se
Postat av: Petra

Vill du höra "världens roligaste skämt" så kan du titta in på min blogg. :)

2008-05-02 @ 13:14:09
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0