Kvällen i korthet

Har varit en helkul kväll. Sofia ringde mig runt niotiden och sa att vi skulle mötas vid tunneln som bara ligger någon kilometer bort från mig. Var hos Anela en stund och sen körde vi hem igen och kollade en film, Disturbia hette den. Har kollat den flera gånger, men den är fortfarande lika bra. Typisk är det att jag alltid ska somna mitt i. Det är väl kort om vad som hänt för min del ikväll.

Annars kollar jag bara tv ikväll ännu, eller läser och redigerar lite bilder bara. Är ganska trött faktiskt och det skulle inte förvåna mig om jag ramlade ihop här på tangentbordet heller. Asså det kliar helt äckligt i min hårbotten, nästan som att jag skulle ha löss, hehu. Usch, hemska tanke. Jag borde röja upp lite i mitt rum innan jag alls börjar med något annat. Godnatt om jag inte skriver mera  ! ; )

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0