Måndag

Min skoldag var trist & ensam kan jag lugnt säga. Men tur var att hela dagen bara flög förbi. På finskan fick vi kolla på vår klassfilm (den var jätteskoj, och nu längtar jag tillbaka mer än nånsin) och sen fick vi ut proven. En nia är inte illa det, jag är stolt. Sen var det nog en hel massa tråkiga timmar kvar, halva klassen var borta så det kändes rätt tomt.

Pappa har nyss åkt iväg med min vespa på service så förhoppningsvis ska den vara helt frisk och "körbar" till nästa vecka kanske. Ju mindre jag tänker på den desto snabbare blir den klar. Och sen blev jag skitglad när jag kom hem och kollade igenom mina mejl. För jag har blivit utvald till en grej, ni får veta vad det är senare ikväll :) Blev genast på superbra humör. Ska springa och hänga upp tvätt nu och ta en snabbis in till butiken. Vi hörs

ilava

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: tack så mkt :D

2008-04-21 @ 16:10:44
URL: http://photobynene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0