Onsdag

Det första jag gör när jag kommer hem är att springa till kylskåpet och leta efter något gott att äta, för att sedan traska till mitt rum tomhänt. Lika komiskt varje gång. Men idag åkte ett helt vindruvepaket ner i magen på tio minuter. Vindruvor är en av favoriterna och när jag väl börjat då slukar jag även de halvruttna. hah. Ska väl försöka leta fram riktig mat snart, för jag är verkligen vrålhungrig !

Känns rätt trist att jag berättar om skolan i nästan varje inlägg jag skriver så jag ska försöka minska på det. Annars har det varit en helt okej dag, jättefint väder idag också. Nästan så man skulle kunna ta och sola faktiskt. Men för ikväll skippar jag det. Skulle varit kul att hitta på något med nån idag faktiskt, får se vad jag gör. Tänkte börja på den där uppgiften jag har att göra innan urvalsprovet, vet inte ännu vad jag ska göra. Har bara fått ett bra tips hittills och sen har jag ju mina egna tankar förståss. Annars hittar jag väl på något skoj med min bror om inget bättre dyker upp.

Vi är lediga imorgon, första maj som alla redan vet. Inte ens då har jag några speciella planer. Och sen på fredag blir det skola igen, fast vi har väl skoldans just då. Hur kul eller trist det blir får vi se då.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0