Söndag

Ovanligt glad söndag, jag mår helt okej idag faktiskt. Känns bra. Idag ska jag väl inte hitta på så mycket faktiskt, kanske vistas lite på bloggen bara och ta det lugnt. Sällan jag hittar på något på söndagar faktiskt. Funderar på om jag ska åka in till stan nu i veckan, vet inte om jag vill ha så mycket nya kläder för tillfället, ett par byxor och lite smink åtminstone. Har sprungit runt i samma byxor i några månader nu, så skulle nog kännas rätt bra med lite omväxling, och sminket är slut. hehuu. Gott om pengar har man ju, men orkar inte slösa upp det ändå.

Igår lyckades jag riva av en halv tånagel, med flit till & med. Det gör ont, idiotisk man kan va ibland. tihi. Men jag ska väl försöka ta och dammsuga mitt rum nu, jag är inte bra på att hålla mitt rum städat. verkligen inte

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0