söndagmåndagtisdag

Har ju inte kunnat blogga nu på två dagar pga att blogg.se har flyttat och sånt :) Saknat det faktiskt. Men nu är jag tillbaka igen. Har en hel del jag velat berätta som ni missat men vi tar det kortfattat nu.

På söndagen hade jag det minst lika mysigt som på lördagen, kolla film käkade godsaker och så. Kan ju säga att det var bästa helgen på länge, kändes så skönt att få slippa allt folk. Sen pluggade jag lite matte också. Wallander & parlamentet på kvällen också. Måndagen gick lite galet till från början. Försov mig och missade två timmar i skolan, ringe pappa och han tyckte jag skulle stanna hemma. Nej, kändes lite onödigt att stanna hemma om jag redan hade pluggat så hårt till förhör som vi skulle ha så jag åkte ialf. Den dagen blev som den blev sen.

Idag var jag ju som sagt och klippte mig. Kan väl visa sen hur det blev. Förklarat med ord så är det kort och rött typ. Jag vet inte om jag är nöjd, lite ovant just nu bara :) Nu väntar jag på maten, är hungrig. De senaste två dagarna har jag bara ätit skollunchen och två mackor. Stackars mage. Nej nu ska jag nog ta fram mina böcker och börja plugga !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0