Tjejsnack v. 13

tog två veckor innan jag märkte att jag missat tjejsnack  v. 13.
skrattretande, men jaja här kommer det ialf.

ORDSPRÅK

Sämsta ordspråket ?
 - beror på vad man menar med sämst. jag är dålig på ordspråk, kommer inte på något för tillfället.

Bästa ordspråket ?
 -  borta bra men hemma bäst

Ditt egna påhittade ordspråk ?
 - om jag ändå haft ett eget, haha.  första som jag kommer på nu är lev livet efter eget huvud, inte efter andras.

Bäst sagda av ett barn ?
 - "jag vill inte som de flesta människor ha levt förgäves. jag vill vara till nytta och nöje för människor som lever runt omkring mig utan att känna mig, jag vill leva vidare, även efter min död. "  Anne Frank

Ordspråk du lever efter ?
 - ensam är stark


Vill du också vara med och tjejsnacka,
och få fem små frågor att besvara varje vecka ? Joina då Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0