Tjejsnack v. 14

KÄNSLOR

Vad gör du när du är:

 - Arg
om jag inte får något raseriutbrott och förstör hela huset av ilska så sätter jag mig nog ner vid datorn och pratar med någon vilket oftast inte brukar va bra för då drabbas också den.

 - Ledsen
oftast sitter jag och lyssnar på skadlig musik och börjar må ännu sämre efter det eller pratar med någon om problemet förstås :)

 - Nedstämd
nästan samma sak som ledsen att va nedstämd, musik eller pratar med någon helt enkelt.

 - Glad
pratar med alla, lyssnar på musik, viftar hit och dit med kroppen och känner sån lycka i hela kroppen ! :)

 - Nykär
tänker, dagdrömmer. pratar och är glad. gör det mesta kan man väl säga


Vill du också vara med och tjejsnacka,
och få fem små frågor att besvara varje vecka ? Joina då Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0