Torsdag

Idag var nog en betydligt bättre skoldag. Mest tråkiga timmar och på gymnastiken hade vi mk-test. Sket sig för mig, men det är inte så stor del av betyget heller :) Den här veckan har nog varit rätt tung men nästa blir värre, har en del prov och sånt. Ska försöka plugga riktigt bra nu så jag inte får sänkt i något när det är så nära slutet. Är ju nog rätt viktigt faktiskt.

Idag ska jag också plugga, just nu sitter jag och skriver på min uppsats. Men vi har något förhör imorgon också så. Hörde idag att det skulle bli nån filmkväll imorgon, får se om jag åker. Känns nog lite dumt att skippa det av någon anledning. Men vi får se hur det blir sen. Idag har jag drogat håkans och almedals nya album, och ännu har jag inte tröttnat konstigt nog ! Bästa som hänt under hela mars. Höll nästan på att glömma det, men hoppeligen får jag min mp3 snart som jag beställde för en tid sen. Igår kontaktade jag dem pga att jag inte fått den ännu, så dom skulle kolla upp problemet. Det är nog en väldigt bra dag idag även om jag har miljoner saker att hinna med ännu. Vilket också betyder ingen blogg.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0