Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag, och fy vad jag avskyr den. Bara ett dumt påhitt, kanske jag inte tyckt så om det funnits något i livet, kärlek eller bara en vän som varit viktig. Men just nu är inget viktigt för mig, så länge jag andas tillräckligt många andetag så tror jag nog alla är nöjda, också jag. :)
En del gjorde dagen unik och andra totalt förstörde den, men tack ialf. Roligast var det nog att göra vändagsbakelser , eller inte det som var så roligt utan klassens humor. Lyssnade på våldtäktsman-låten och hade massa kul. Sen var yogan rätt kul, allt annat var bara ansträngande.
Imon har jag finska-prov så jag ska försöka plugga så mkt jag hinner idag. Kan inte va så svårt. Annars har jag inga planer för kvällen. Som sagt jag tycker inte om den här kärleksdagen.

HA EN JÄVLIGT BRA ALLA HJÄRTANS DAG
& hoppas Amor träffar er snart, ni som inte har någon :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vem tillbringar du alla hjärtans dag med? Svara i min blogg!

2008-02-14 @ 17:05:38
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0