Angående bloggen

Bloggen blir bara bättre och bättre , eller besökarna ökar åtminstone ! Och glad blir man :) Idag har jag inte så mycket att skriva om, lite för trött kanske. Sitter nog mest och kollar in andra bloggar än koncentrerar mig på mig egen. Jag har fått en del kommentarer om att jag är bra på det jag gör med design och annan redigering och det fick mig att fundera lite. Tänkte om jag kanske ska försöka hjälpa andra som behöver hjälp med något så som bloggdesignen eller annan redigering, eller bara skriva egen designhjälp bara. Skulle va kul att hjälpa andra, men å andra sidan vill man inte att någon blir jävligt missnöjd. Det är bara en tanke, får se om jag ger mig på den tanken ialf :)

ilava

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja men heller hur! Hur skönt som helst! :D

2008-02-18 @ 17:31:41
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts
Postat av: Ida

tack detsamma!

2008-02-18 @ 17:42:29
URL: http://iidamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0