Äntligen , nej !

Vår sista praodag var rätt kul men endå lite tråkig. Först en timme filmning- och kamerahantering, satt bara vid datorn och slöade. Sen nästa timme bad jag Jenny och två till visa oss vad de hade hållit på med under dessa tre år på medialinjen så vi åtminstone får se lite vad man håller på med där. Så de visade oss lite bilder, bl.a en kalender och en tidning de hade gjort. Rätt fint :) Sen berättade en tjej lite kort om allt de hade gjort varje år. Och efter det följde vi med dem till fotostudion, det var upptaget där men vi fick se lite hur det såg ut där ialf. Annars berättade de nog mest om vad de gjort och lite om praktik och sånt. De berättade att de hade varit i sverige, norge och island bland annat och så hade de varit i Åbo en hel vecka och spelat in något program och sånt. Tyckte det verkade jätteroligt :) Sen gick vi bara till stan, gick runt tills vi äntligen fick skjuts hem. Den här praoveckan har varit väldigt slö, men jag tyckte åtminstone att det var bra att jag åkt dit i stället för en arbetsplats. Jag ångrar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0