Dubbelsuck

Just när ja vill ladda upp en bild så ska det inte funkar, bittert. Får väl ta det en annan gång då. Jag är ensam hemma, har inte värst mycket att göra. Verkar bli en väldigt slö helg det här, ingen att prata med ens. Men ja. Idag funderade jag på sommarjobb, kom på att jag skulle kunna gå och kolla om jag får något nånstans nu i veckan när vi endå har sportlov :) Det kan bli svårt att få något om jag väntar för länge med att leta. Tar väl första bästa jag hittar ! Ska väl ta fram nån bild och leka med den nu när jag ednå inte kommer på något bättre :) vad hittar ni på ?

ilava

Kommentarer
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

det var det som var meningen (att du skulle få mer läsara så klart). Jag vet att om jag skulle berömma bloggen skulle folk inte orka gå in här om jag sågar den då blir folk nyfikna för folk är ju skadeglada du vet.
hur många besökare har du per dag?
kram ♥

2008-02-23 @ 17:53:55
URL: http://VECKOMAGASINET.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0