Fritz

1. hur ser din dataskärm ut? platt
2. har du städat idag? smått
3. har du varit ute idag? efter posten, men fanns ju ingen.
4. vem ringde du senast? sandra
5. vad var du senast arg på?på att jag blev anklagad
6. vad har du för status på msn just nu? upptagen
7. vad har du ätit idag? mackor, piskpinnar och potatis
8. önskar du att du var tjockare? lite kanske
9. hur många hus har du bott i? tappat räkningen
10. är du medlem på last.fm? jaop :)
11. lyssnar du på webradio? det händer
12. bäddar du sängen? nej, bara när jag orkar
13. har du lätt för att somna? njae, beror på
14. snarkar du? nejdå
15. vad har du för startsida? google
16. har du ett sladdlöst tangentbord? nej
17. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? haha, nej är väl inte döv heller
18. vad lyssnar du på just nu? tystnaden
19. vad har du för ögonfärg? mörkbrun
20. vill du tatuera dig? kanske nångång
21. vad har du för visningsbild på msn? har ingen :>
22. vilka sidor/program är du inne på nu? blogg och bloggportalen
23. laddar du olagligt ner musik? säger inte om du tänker anmäla mig :*
24. har du en egen ipod? nej, ska skaffa snart !
25. är du fet? jadå :)
26. vad önskar du dig i julklapp? systemkamera, bärbar dator, ipod, moppe, plattång, allt typ
27. ska du köpa prada mobilen? vafan är det (a)
28. har du sett filmen 'linas kvällsbok'? haha, ja
29. är du emo? nej inte vad jag vet
30. vad stör du dig på? att folk har en massa fördomar och anklagar en för en massa skit
31. vad är emo enligt dig? en musik- och livsstil tror jag
32. brukar du lyssna på hög musik? jaaah
33. vad gör du om dagarna? bloggar, ps och andas
34. tycker du om popcorn? nej, älskar
35. vilken är din favoritläsk? alla möjliga
36. vad är din favoriträtt? ätbart , typ tacos
37. vad tycker du om raggare? vet inte
38. vad tycker du om punkare? najs
39. har du skärt dig nån gång? har faktiskt hänt, men det är historia ^^
40. är du död? nej, lika levande som en fisk <><
41. är du osynlig? nej
42. filar du naglarna? ibland
43. har du fräknar? nejdå
44. har du posters på dina väggar? nej, jag har kommit över den fasen i livet
45. vem är snyggast i my chemical romance? ehm, vet bara hur en av dem ser ut
46. vem känner du som har haft mest mobiler? sandra, hah
47. vilket är ditt favoritämne ? i skolan så är det religionen just nu
48. vilket ämne hatar du? matte
49. vilket ämne har du bäst betyg i? tyska
50. vilket ämne har du sämst betyg i? matte

grattis om dy orkat läsa, det var bara ett tidsfördriv för mig ! :>

Kommentarer
Postat av: KnasCarro

Aa, kurvor är fint på tjejer tycker jag. Fin design :O

2008-02-27 @ 00:00:53
URL: http://KnasCarro.blogg.se
Postat av: matilda

Jag snor listan av dig ^^ Hoppas att det går bra! :)

2008-02-28 @ 23:42:11
URL: http://storhumlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0