Godnatt bloggen

Jag är väldigt trött, men det är inte så förvånande. Sprang nyss upp och tog ur mina linser, hoppades på att bli lite piggare om jag vandra runt någon minut. Inte nog med att jag är helt blind nu så är jag mycket tröttare nu dessutom. Ska sova snart ! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter som man brukar säga, jag ska försöka komma iväg till biblioteket, sen kanske till optikern (om jag har råda att köpa linsvätska eftersom min kära bror använt upp allt) , annars sitter jag antagligen bara här. Det är väl vad jag tänkt mig, men det blir aldrig som jag planerar.

ilava

Kommentarer
Postat av: Emsan

Nä, det blir ofta inte alltid som man tänkt sig. Men hoppas du får en bra dag i alla fall! :)

2008-02-27 @ 09:41:05
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0