Gonatt

Nu ska jag kila och kolla en film med min kära bror och sen hoppa i säng :)
vet inte vilken film vi ska se men berättar något om den sen säkert.
men först ska vi laga några mackor och oboy åt oss! uppdaterar senare, men gonatt ♥

EDIT : Filmen var superbra, eller smårolig :) nu borde jag nog sova lite. Drog av alla sängkläder idag och slängde i tvätten men sen orkade jag inte sätta på nya, så nu måste jag antagligen släpa upp en skön filt så jag inte fryser ihjäl hah ! Imorgon ska jag berätta lite om filmen för dem som vill. gonatt än en gång ! :*


Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Kolla in min bloggdesignutlottning!

2008-02-26 @ 01:25:08
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0