Hello Saferide



Börjar verkligen bli dags för lite musik här ! Evigheter sen sist. Den här gången är det Hello Saferide som sätter några vackra toner på bloggen med låten The Quiz. En kort underbar låt som är nästan lite beroendeframkallande. Första gången jag hörde Hello Saferide var via en kille som lyssnade på dem och det här var även första låten jag kom i kontakt med ! En sak jag nyss läste är att Hello Saferide har två namn. Blev väldigt förvånad, på svenska heter de Säkert vilket jag faktiskt hört förr, men det engelska namnet är däremot Hello Saferide. Annika Norlin som bandet endast består av jobbade förr som programledare för P3 Pop och morgonpasset i P3 också. Annika slog igenom inom musiken hösten 2005 när hennes debutalbum släpptes med namnet Introducing...Hello Saferide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0