Hjärta

förstår du inte att du förstör något
något så stort där inne
du krossar mitt hjärta, min själ

när du öppnar din stora käft vet jag
nu är det dags igen nu ska vi förstöra

vi kom för att krossa
vi kom för att förstöra

i tusen bitar ska vi krossa hjärtan
vi ska splittra alla själar
tills inget längre återstår



jag ber er att lämna mina bilder och texter och allt annat som finns på bloggen ifred. det är verkligen inte kul att hitta ens eget verk på andras sidor. det är ju faktiskt privata saker man lägger upp, men om det är nödvändigt fråga före ni tar något. idén till den här texten kom från en annan dikt men den är varken kopierad eller lik den andra. dom är gamla dessa texter, och de handlar inte om mig eller någon annan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0