Lördag

Gårdagen var en blandning mellan en superbra och en super dålig dag. Chilla mest framför datorn på eftermiddagen och senare sprang jag till butiken med bror. Sen när jag kom hem lyckades jag va så dum så jag låste ut mig, ingen nyckel. Lyckat, men det är bra man har grannar som har en extra nyckel. På grund av det tappade jag massa tid och det blev brottom att fixa mig.

Åkte till Jenny på kvällen, fest. Vet inte vad jag ska berätta om själva kvällen, jag minns bara det som hände före och efter. Känns som att jag sovit bort hela kvällen, jag minns inget som hänt. Men jag kan ialf säga att det var en rätt kul kväll sist och slutligen. Sen när man till slut kom hem var jag så trött så jag knappt kunde hålla mig vaken, fast jag kunde inte hålla mig från datorn. Så det blev att sitta här långt in på morgonen. Jag satt och prata och hade väldigt kul med söten. Fick huvudvärk och blev illamående men det hindrade mig inte från att sitta här enda till fem på morgonen.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0