Måndag

Har varit klarvaken några timmar nu. Vi har ju lov den här veckan så det gäller att sova länge medans man kan ! Och njuta av ledigheten förstås. Sitter mest i photoshop och redigerar gårdagens bilder, och försöker lära mig lite nytt. Går inte så bra men man måste väl försöka tills det funkar. Annars sitter jag bara och pratar med sötviktor emellanåt. Funderar på att ta en paus och städa och ta något att äta nu. Känns som att jag inte ätit på hundra år, hah. Dagens planer är som sagt att sitta och jobba i photoshop, låter nog som att det är det enda jag gör i mitt liv nuförtiden, men så är det faktiskt inte. Ha en jävligt bra dag !

ilava

Kommentarer
Postat av: Alex

svar: tack, och kul att du gillade bilderna =)

2008-02-25 @ 12:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0