Något nytt

På två timmar har jag bara hunnit städa lite, gå en sväng till butiken och duscha. Det är otroligt hur slö jag faktiskt är hah. Men så hårt tar vi det inte, det är ju faktiskt helg och då ska man ju chilla, inte sant ? Nu ska jag göra en recension i photoshop som jag planerat att lägga hit. Gjorde en sån om en film för en tid sen och det var då någon som tyckte jag skulle fortsätta med det så jag antar att jag ska försöka mig på det också ;) Tycker det är kul att göra lite nya saker här på bloggen ibland, spännande vad andra tycker om ens arbete. Man lägger nog ner en hel del tid på varje småsak :) ciao ♥

ilava

Kommentarer
Postat av: Emma

Ville bara komentera din fina blogg, den ser fräsch och hälig ut :)

2008-02-16 @ 12:36:06
URL: http://endastemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0