Prao

Nu är man hemma då :) Min första prao-dag var väldigt händelserik på ett sätt måste jag säga ! Om jag skulle berätta allt i minsta detalj så skulle man nog dö av fnatt. Men jag ska försöka så gott jag kan.

Vår första lektion skulle börja kl. 10.00 så när vi äntligen kom dit så hade vi bara tio minuter på oss att hitta. Det kändes som värsta djungeln så stort som det var, och svårt att hitta nånstans kan jag lugnt säga. Vi var tvungna att fråga utan att det hjälpte så vi stod bara och väntade tills vi hörde någon säga något om prao-elever. Vi hade tur att vi hörde henne, annars hade vi aldrig hittat. Dagen började med att vår prao-handledare visade oss runt lite och berättade något smått om skolan sen gick vi på vår första lektion, multimedia och webdesign. Vi satt bara och lyssnade på vad läraren sa vilket lät väldigt komiskt för oss men sen fick vi sitta och göra vad vi ville på datorn. Efter maten skulle vi inte ha några lektioner fram till klockan två så vi gick in till stan. Där gick vi och fikade på Arnolds, en go´ bulle plus smoothie gav extremt humör. Sen gick vi på H&M och man fick shoppingsug. Till slut var det dags för oss att traska iväg till skolan igen för att ha vår sista lektion som var filmning och kamerahantering. Det var bara att lyssna på vad de pratade om, ganska roligt iofs :) Det var min dag i förminskat format, låter tråkigare än det faktiskt var ! Hur var din dag ?

ilava

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://hdee.blogg.se/

2008-02-18 @ 15:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0