pyjamasdags !

Har kollat House nu, vilket var megabra ikväll :) Smått beroende kan man säga. Nu tänkte jag snabbt byta om till pyjamas, mycket mysigare att sitta framför datorn i sköna kläder tycker jag. Men det är ju vad jag tycker. Sen ska jag nog blogga in på morgonen också hade jag tänkt. Och jag måste bara säga, gud vad glad man blir av att kolla på statistiken ! Har besöksrekord igen. Dubbelt mer än igår, och tack till dem som tar sig tiden att lämna en söt kommentar. Blir happy av varenda en :) ska hoppa i pyjamas nu

ilava with love ♥

Kommentarer
Postat av: annica

svar;
tack ska du ha! ska kika in det imorn eller så :). Nu måste jag plugga och sen sova. Hur trött som helst. Men jag antar att photoshop o sånt är svårt innan man förstår och efter hand som man lär sig blir det också lättare o till sist tänker man typ "hur kunde jag tycka det här va svårt?!" men det kommer :). Du kommer säkert bli bombad med frågor från mig :D.

visst var House bra ikväll! Helt underbart ju. Jag blir nästan tårögd numer när jag tittar på det. usch usch :) Men bra som satan är det iallfall.
Tyckte det var gulligt med hans matta idag. Hhahaha.

Sov gott!

2008-02-26 @ 22:26:43
URL: http://dwanci.blogg.se
Postat av: Natalie

Alltid härligare att sitta i sköna kläder framför datorn :)

2008-02-26 @ 22:42:53
URL: http://naw.blogg.se
Postat av: Emma

Jag brukar inte kolla på House eftersom jag brukar komma hem 20-30 minuter in i programmet. Hatar att hoppa in i program sådär, men idag har jag chansen, och vilket bra avsnitt det var =D *Fin blogg*

2008-02-26 @ 23:06:50
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0