Skoldag

Samhällslära: läste tidningen och gjorde massa uppgifter. Jag fick 9 i en tidningsuppgift och känner mig väldigt stolt faktiskt, kanske får jag bättre på betyget snart om jag fortsätter såhär.
Religion: vi snackade om ett grupparbete vi ska jobba med nu en tid. Jag och Anela valde att skriva om sexuell läggning, ska bli rätt intressant egentligen.
Finska: Sist kändes det som att jag förstod allt med particip, nu är all kunskap borta. Jag fattar inget, men det var väl inget nytt. hah
Engelska: vi lyssnade på några Irlands-presentationer, vissa var nästan lite löjliga. Sorry :D
Matte: okej, vi har prov på fredag men jag fattar inte ett dugg. Antagligen måste jag snart börja med stöd vilket jag absolut inte vill, eller så försöker jag plugga som fan.

Egentligen rätt bra skoldag, åtminstone religionen. Men jag tycker alla har värsta pms idag så jag helt tappar lusten. Och då syftar jag inte på någon speciell. Antagligen sitter jag bara här idag för vi har inga läxor, ska droga musik. Kanske gå en sväng med kameran, känns länge sen jag tagit nya bilder. pusseeeeeen :*

ilava


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0