sommar 08 ?

Här hemma är det enda man pratar om sommaren 08. Vi kanske reser i sommar med. Visst tycker jag det är kul att åka ner till bosnien & kroatien, men ibland får jag en megalust att stanna hemma och jobba hela sommaren ! Det är nog det här med saknad som får mig att inte vilja åka. Men sen tänker man på alla utekvällar vi hade i somras med allt folk vi lärde känna där. Måste påminna er om att det var min bästa sommar ever, sommaren 07. Om vi åker i år med så tänker jag sommarjobba hela sommaren tills vi åker, skaffa en bärbar dator av lönen och sticka iväg till 40 Cº ! Men om inte så går lönen till en ny systemkamera plus allt tillbehör. Iofs sa mamma för någon dag sen att jag ska få en när jag verkligen behöver en, vilket förhoppningsvis kommer va till skolstarten ! Jag måste verkligen börja skaffa ett sommarjobb, men vart i den här lilla byn ?

Kommentarer
Postat av: annica

svar;
tack :)
ja, jag gillar wallander & beck. det är bra! vilken fin bild du tagit på cidern o det i inlägget nedan!

2008-02-25 @ 16:36:40
URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0