Tjejsnack v. 5

MÅENDE

Hur mår du idag?
- Känns verkligen som att jag aldrig mått bättre ! Kan nog bero på gårdagen :)

När var du sjuk senast?
- För någon vecka sen, höll på i två veckor

Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
- Jadu, måste nog varit när jag hade över 40 graders feber. Sjukare än så tror jag inte jag varit

När hade du senast en riktig må-toppen-period?
- Ja, länge sen. Kanske i somras tror jag

Vad får dig att må bra?
- När jag mår dåligt är det nog vänner som stöttat igenom de svåraste perioderna.
annars blir jag som gladast av lite musik och ett gott skratt med vänner :)

Vill du också vara med och tjejsnacka,
och få fem små frågor att besvara varje vecka ? Joina då Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0