Torsdag

Jag är ensam hemma, alla jobbar. Till och med bror, renoverar nog någon lägenhet åt en bekant med pappa tror jag. Idag tänker jag vara lite duktig och försöka ta mig an mitt rum och städa för en gångs skull. Ser ut som andra världskriget här, hah :> Men först duschen, och äta måste jag. Tänk det är redan torsdag, vilket betyder att det bara är tre dagar av sportlovet kvar. Usch, vad tiden går fort. Menmen, känns som att jag har mycket att hinna med idag så det är väl bäst jag börjar genast ! pusssar

ilava

Kommentarer
Postat av: banan

Hahaha a du hoppas det blir bra.
mitt rum ser fan ut som 2 världskriget det också ;D

2008-02-28 @ 11:56:42
URL: http://baaanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0