Trötter

Jag är färdigfixad och skulle fast kunna åka på praon nu bara för att slippa tänka. Men vår lektion börjar först om två timmar så jag antar att jag måste stå ut en stund till. Vi har bara tre lektioner idag, men långa är dom också. Idag är jag jättetrött orkar knappt sitta och skriva just nu. Jag sitter nog mest och lyssnar på musik och kollar på några bilder. Jag gör inget ikväll heller, vi kanske går in till stan efter praon bara. Men tror inte jag ska shoppa, måste få ihop pengar till en mp3man touch som jag funderar på att beställa.
i'm so sorry for all these mistakes i did my dear.

10.05 -11.45 Redigering av bild och ljud
12.15 - 14.00 Program- och utrustningshelhet
14.10- 15.10 Digital foto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0