En paus mot min vilja

Här har ni mig igen, jag ska bara skriva lite kort. Egentligen har jag en hel del jag vill skriva om men jag har inte tid. Nu är det faktiskt så att min dator har gått sönder, åkte just med den på reparation. Det kommer nog ta minst en vecka tills jag får tillbaka den. Så jag kommer knappast skriva mer den här veckan. Just nu är jag på brorsans dator, jag passar på nu när han inte är hemma. Jag ska försöka skriva något i veckan om jag får tillgång till datorn, men min bror sitter nog framför den 24/7 förutom när han är i stan eller i skolan. We'll se. Jag hoppas att dom som läser bloggen har tålamod att vänta på mig den här veckan minst. Datorn kapa ju helt och gick inte alls på, så de sa att det inte var så litet problem heller. Själv ska jag också försöka ha tålamod.

Igår var första skoldagen och jag kände mig verkligen pluggpigg, och hela dagen gick helt bra. Det var kul att träffa klassen igen. Idag var en aningen tråkigare skoldag, på tyskan var varken Sandra eller Cecilia där så humöret sjönk lite bara. Men annars gjorde vi inte så mycket så det var ju inte speciellt jobbigt heller. Tycker det roligaste ämnet på vår läseordning är Religion, så intressant just nu. Om alla sånhär fornnordiska gudar och sånt. Annars var nog dagen lite tråkig. Jag ringde också angående praon idag men chefen var inte där så jag vet inget ännu, ska ringa från skolan imorgon. Annars hoppas jag ni har en riktigt trevlig fortsättning på veckan så hörs vi väl när min dator har kryat på sig ! :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0