Måndagar

Min skoldag. Finns väl inget tråkigare att berätta om antar jag ? Dagen började med dubbellektion samhällslära, på något vis kul för vi gjorde bara en massa uppgifter för oss själva. Sen religion, men jag skrev tyskaprov vilket gick åt helvete enligt mig. Sen finska engelska och matte. Måndagar och fredagar är alltid värst.

Imon skulle vi ha åkt til VYI på studiebesök, men det hade blivit inställt som alla andra gånger. Suck, jag som varit så ivrig på att få åka dit. Nåja, jag hörde att det kanske skulle bli av nästa vecka åtminstone. Nu ska jag bara kolla om vi har några läxor tills imon och sen gå i duschen om inget stoppar mig. Ha det bäst :*

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0