Och så fortsätter vi med Bloggen !

Nu är jag tillbaka, min dator är helt kry nu ! Den kom hem idag, och jag blev helt lycklig när de ringde mig och sa att den var färdig :) Egentligen var det nog en fördel också med att jag inte hade en dator till hands den här första skolveckan, jag pluggade precis allt vi haft till läxa , vilket inte är så vanligt. Dessutom tyckte jag det var kul utan dator, även om jag då inte hade något att göra och resultatet blev att mitt rum såg ut som ett bombnedlag bokstavligen ! haha ;)

Jag fick inte prao-platsen jag tänkt mig, så nu får jag börja fundera på något annat. Veckan var nog helt lugn annars, lite tyst. Igår var vi hos Jenny, en liten tjejkväll bara. Vi kolla på Dead Silence, ganska hemsk må jag säga. Jag t.o.m drömde om den inatt. Annars var det nog en kul kväll, fast det märktes nog lite att Sandra inte va där. Sen kolla vi nog på Let's Dance och satt på datorn. Idag har jag bytt skrivbord med brorsan, så rummet ser lite större ut än förr tycker jag :) Kul med lite förändringar. Längtar tills jag ska renovera mitt rum, vilket mamma faktiskt lovat. Då åker alla tapeter och jag ska måla i nån mysig färg. Så var det tänkt. Idag ska jag försöka blogga lite mera, men måste rensa datorn och sånt smått nu när allt är nytt på den.

Och gud så glad man blev när man kollade på statistiken när jag loggade in här såhär efter en vecka ! Fastän jag inte skrivit något här har nog inte besökarna minskat värst mycket heller, var rätt säker på att det skulle bli så men tydligen inte. Var tvungen att nämna det för jag blev verkligen glad att se det :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0