Tisdag morgon

Åkte inte på nån bio igår, dels för att jag helt enkelt inte orkade och hade en del unfinished business här hemma. Och sen satt jag bara på datorn och redigerade bilder, vilket resulterade i att inte en enda bild blev klar.

Just nu har jag en del sömnproblem och får inte en blund på evigheter. Så inatt sov jag på soffan, trodde jag skulle sova bättre. Vilket inte jag gjorde, bara hosta en massa och kunde inte somna. Snart tar jag i med sömnpiller.

Jag ska till skolan med bussen om en kvart. Ska åtminstone kolla så jag har med alla böcker till idag i väskan och sen klä på mig. Nu har jag varit sjuk i en hel vecka och det är ytterst ovanligt för min del, verkar inte bli bättre ännu. Men jag får hoppas på en bättring i veckan åtminstone. Tyska två första timmarna, det är verkligen glädjedödande. Tror jag ska ta mig ut på en runda med kameran idag, jag behöver bilder. Är brist på sånt just nu. Fast nu ska jag sticka, god fortsättning !

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0