Tjejsnack v. 1

Nu kommer en ny kategori ! Den heter tjejsnack. Varje vecka får jag och alla andra medlemmar några små frågor via mail som vi ska besvara på i vår blogg eller. Här kommer första delen :)

Har du någonsin dejtat en av dina bästa vänner ?
- Nej, ännu har jag inte hunnit med det. Kanske jag nångång gör det jag också. Vem vet !

Har du någonsin blivit arresterad ?

- Nej än så länge har jag inte blivit arresterad. Jag är väldigt lugn och försiktig av mig, men kanske jag också går den vägen en vacker dag, hah ;)

Har du någonsin sagt åt någon att du älskar honom/henne utan att verkligen mena det ?

- Ja, tyvärr har jag nog gjort det. För många gånger. Jag antar att jag sagt det åt folk som jag verkligen varit rädd att såra. Men egentligen är jag nog rädd att såra alla, det är nog de flesta. Men tror inte jag längre säger så åt folk. Jag har blivit ärligare tror jag, så de som jag säger de orden åt borde nog tro mina ord :)

Har du någonsin haft ett one night stand ?

- Hah, neej. Fast jag tror nog det kommer hända nångång åtminstone ;o

Har du någonsin busringt till någon, till vem och varför ?

- Ja det kan du verkligen ge dig på ! Massa gånger. Det har nog mest hänt för att jag inte kommit på bättre att göra. Och då har jag oftast ringt till såna jag haft i mobilen. Alltså, vänner och bekanta. Ibland kan det vara väldigt kul att busringa åt folk om man har tråkigt ! :)

Vill du också vara med och tjejsnacka, varje vecka få några små frågor att besvara ?
Joina då Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0