Tjejsnack v.4

FAVORITPROGRAM

Hur mycket tittar du på tv ?
- Lite varje dag, kan bli ca 2-3 timmar kanske.

Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på ?
- Hm, typ humor är bra. Men skräck gillar jag också.

Finns det något du följer slaviskt ?
- Jadu, när jag en gång börjar kolla så är jag tvungen att kolla nästa avsnitt. Så det finns massor, t.ex House och Made

När och varför stänger du av TV:n ?
- Oftast runt 22.00 för då slutar alla serier jag brukar följa :>

Skulle du kunna leva utan TV, varför och varför inte ?
- Vet faktiskt inte, jag är inte så beroende av den att jag skulle kunna dö utan den åtminstone

Vill du också vara med och tjejsnacka,
varje vecka få några små frågor att besvara ? Joina då Tjejsnack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0