Måndag

HEJ :>
idag är det typ extremt regnväder här, och det sägs ju att det ska va så tills torsdag eller nått. egentligen är nog regn rätt mysigt, så jag tänker sitta här hela dagen. antagligen blir det så. annars borde jag också åka och beställa linser snart, kanske inte hinner få dem innan vi åker då. och klipptid måste jag också ha, hehu. en del tycker jag ska bli blond, så kanske jag satsar på det nästa gång. men inte sådär blondin-blond. slutsnackat, jag är vrålhungrig. pizza till frukost, kan det bli bättre ? hehu ! : )

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej :) Jag kan tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart dina linser är billigast, det kan ju nämligen skilja ganska mycket mellan olika butiker. Jag skickar med en länk till linskategorin:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737

Lycka till! :)

2008-06-15 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0