Planer

Dagens planer

- laga mat
- ut och sola halva dagen
- redigera lite bilder från igår
- städa / läsa / kolla tv
- maybe träffa någon ( ifall ingen gör något annat vill säga )
- fortsätta fixa min nya blogg, börjar nästan gilla den lite nu !
- sen kommer klockan säkert vara otroligt mycket så då sitter jag antingen och kollar teve/läser eller lägger mig omedelbums ! :>

det är lite vad jag tänkt göra idag, så nu ska jag skynda mig så jag hinner sola otroligt länge för det är stekhett ute. hoppas ni har en bra dag, nu ska jag iallafall springa upp till bror och väcka honom ifall han sover :D om jag vågar, han har en tendens att vara fett sur på morgonen , tihi cute . HEJDÅ

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0