Snart !

det är otroligt hur pigg man är såhär sent på kvällen ! enda sen jag steg upp idag har jag suttit här på bloggen och fixat allting på den nya sidan, har bara tagit paus när jag ätit och kutat in på toa haha :D men nu är jag så gott som klar och det känns helt bra. jag tror jag är beredd att publicera bloggen för allmänheten tidigast på onsdag, är en del småsaker kvar som jag ska göra på den och imorgon måste jag städa här hemma för vi ska få gäster så det är inte säkert att jag hinner arbeta vidare :) men som sagt, helt klar snart ! nu ska jag gå och lägga mig, ha det bra.

jag åker om 26 dagar, fem veckor borta.
ska bli skönt, men jag kommer sakna det mesta här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0