23 mars

Jag har nog mest suttit i photoshop sen jag skrev sist. Läser lite i Comédia Infantil medan jag arbetar också. Måste va klar med den om två veckor tror jag, inte nog med att jag läser slött, hittills är den väldigt ointressant också.

Oj, gud vad klockan går. Tycker den var runt nio för en stund sen bara :o Jag kommer nog antagligen sitta här halva natten ändå så det spelar ingen roll. Min dag har varit rätt slö. Har bara suttit här och redigerat & läst och kollat film med bror & käkat glass. Men nu när det är lov ska man nog ta det lugnt, stressa kan man göra när skolan drar igång igen. hah :) nu sätter jag ifrån mig boken och gör något vettigt här i stället.

ilava

Kommentarer
Postat av: Denise

Jo, det känns som om det kommer bli en bra måndag. Bara allt går som jag tänkt. :)

2008-03-23 @ 22:12:49
URL: http://denisemichelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0