Ännu tisdag

Oh, vilken dag. Tyskan va helt okej, sen fysik och modersmål. På matrasten gick jag in på biblioteket och skaffade en ny bok till svenskan, Anne Franks Dagbok och den här gången är jag nog nöjd med valet. Femte lektionen var det dags för innebandymatchen, kände mig rätt peppad men ju mer det närmade sig desto nervösare blev man. Det gick bra för vår klass, även om vi till slut förlorade. Men det spelar inte så stor roll för vi gjorde vårt bästa.

Jag vaknade med toppen humör men nu är det uselt. Inte så konstigt heller, med endast fyra timmars sömn gymnastik och en hel del andra jobbiga timmar.  Idag tänker jag bara ta det lugnt, det är jobbigt nog att skriva det här. Så trött är jag faktiskt. Skulle varit skönt med en varm dusch nu också. Men som sagt, min tisdag blir lugn så jag får se om jag alls skriver mera idag. Behöver sömn.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0