Better to forget

Länge sen jag skrev. Men jag kan skylla på tidsbrist ialf.
Jag sa jag skulle berätta om gårdagen, men jag tror knappast det löns. Eller jag varken orkar eller vill. Vi tjejer plus en till hade ordnat ett litet överraskningsparty för Sandra som fyller år imon, blev lite misslyckat. Nja, blev åtminstone inte alls som man tänkt. När alla åkt hem låg jag och Sofia i sängen och pratade om allt och inget halva natten. Sen kunde man inte somna före tidigt på morgonen. Men jag känner mig rätt pigg ändå, bara att jag typ halvskadade benet igår kväll och har en massa värk i musklerna i halva kroppen. Nåja jag lever.

Har bara hunnit duscha och fixa till mig lite sen jag steg upp. Ska snart dammsuga lite bara. Annars har jag väl inga speciella planer för dagen. Är ju sista lovdagen så tar väl det lugnt bara :) Åh, fan vad det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan, eller jag längtar inte tillbaka till allt plugg och alla läxor. Men jag saknar verkligen klassen. Vi har ju bara en skolvecka nu och sen far vi på klassresa, ska bli jäkligt kul ! Imon på kvällen ska vi också på något möte med föräldrarna, ska få all info om resan och sånt :) see ya

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0