Design & vardag

Sånt som jag verkligen behövt göra skippade jag, smart. Men en positiv sak fick jag utav det iallafall, jag är så gott som klar med bloggdesignen. Bara några små detaljer kvar att göra, men det tar vi imorgon :) Jag är verkligen nöjd med den, ska fundera på vad jag gör med den. Om jag själv inte tar den kommer den lottas ut nångång nästa vecka antagligen. Håll utkik, ifall du är intresserad vill säga !

Nu tänkte jag lägga mig ner under täcket, kolla tv plugga och läsa lite i anne franks dagbok.  ( måste bara påpeka att den boken faktiskt är rätt bra, trodde verkligen inte den skulle va så intressant ) Går väl och sover lite tidigare idag, har sovit så lite de senaste dagarna så mina ben knappt orkat sex timmar i skolan ens.

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0