En skoldag

Skolan idag var väldigt kul men på samma gång jobbig. Hände väl inget speciellt, men det var kul att träffa klassen igen. Fysiken var väl nästan bäst, orkar inte berätta vad som hände men läraren hade sammanställt en liten teaterscen där han skulle föreställa en uppfinnare och satt på ett möte och pratade om framtidens uppfinningar och sånt. Alla andra timmar var väldigt slöa och på studie sökte vi in till olika skolor. För min del blev det audiovisuell kommunikation på VYI som första alternativ, sen två olika gymnasium. Lite osäker på om jag gjorde rätt val, jag får bara hoppas.

När jag kom hem hann jag knappt sitta här någon liten stund tills jag var tvungen att åka tillbaka till skolan, var ju informationsmöte angående klassresan ikväll. Lite tröttsamt eftersom vi elever har hört allt förr men får duga . Nu ikväll händer inte mycket, inga läxor. Ska försöka blogga lite mer och sen kolla Anna Pihl :)

ilava

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0